• 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Release xZombieMod by Se7en[BETA]
#1
Tongue 
Nothing, there is the NEWEST version (2012, july)
http://www.itsmods.com/forum/Thread-Rele...xtMod.html


Attached Files
.rar   zom_qczm.rar (Size: 62.5 KB / Downloads: 1,712)
[-] The following 14 users say Thank You to Nekochan for this post:
  • alistair3149, blackout612, d0h!, ddaavvee, Eekhoorn, fdpdoom1112, HunterDK333, Killer_xD, lionbattery, mitchhacker, pavlos.pap, SinuSKilleR, timmytimp1, XboxCamper
  Reply
#2
cool mod
  Reply
#3
Sounds cool, i'll look into it and if its good ill make vid.
  Reply
#4
wtf is this even?
you cant call it my name because you based it off another mod.
  Reply
#5
(02-12-2011, 18:38)Killingdyl Wrote: wtf is this even?
you cant call it my name because you based it off another mod.
Agree cause it is not a complete convert and it is not based on the same mod
Btw may I import your nuketown? cuz i am lazy

[Image: wyipjqo9qon7rc2v1lo.jpg]
  Reply
#6
(02-12-2011, 18:38)Killingdyl Wrote: wtf is this even?
you cant call it my name because you based it off another mod.

I Jair want you to know that the only reason I like this is cuz it's similar kinda, your site, if you actually RELEASED mods it would be SOOO popular, I go to your black ops nodding section and it's all [PREVIEW] [PREVIEW] [PREVIEW] come on!! Cant you release SOMETHING?Seriously though QCZM was leaked !!
RTD V2.7 RELEASE STATUS: Rolls Finished, debugging
[-] The following 1 user says Thank You to superbomb17 for this post:
  • alistair3149
  Reply
#7
there are no copyrights for ANY mod he can just call it what he wants, ofcourse it wouldnt be nice but if he wants to call it like that I think he's allowed to,

good mod keep m coming !
--
  Reply
#8
mod renamed
  Reply
#9
doesnt work
[Image: 75642249.png]

Uploaded with ImageShack.us
  Reply
#10
(02-12-2011, 21:39)Eekhoorn Wrote: there are no copyrights for ANY mod he can just call it what he wants, ofcourse it wouldnt be nice but if he wants to call it like that I think he's allowed to,

good mod keep m coming !

you wanna play it that way?
(02-12-2011, 21:20)superbomb17 Wrote:
(02-12-2011, 18:38)Killingdyl Wrote: wtf is this even?
you cant call it my name because you based it off another mod.

I Jair want you to know that the only reason I like this is cuz it's similar kinda, your site, if you actually RELEASED mods it would be SOOO popular, I go to your black ops nodding section and it's all [PREVIEW] [PREVIEW] [PREVIEW] come on!! Cant you release SOMETHING?Seriously though QCZM was leaked !!
dont worry, major release date coming up soon, just stock piling some mods, and im jsut trying to get the inspiration i need to finish up this last one, that i know everyone will enjoy the most.
  Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [Release] FXAA Injector Battlefield 3+Best Settings [Update danoc1 v1.3 Beta] iPaddie 31 48,048 08-30-2013, 00:51
Last Post: Squideh
  [Release] Semi hardcore 1.1 beta (Killcam on and ff off) atenziono 61 14,943 08-09-2013, 18:13
Last Post: OzonE
  [Release] Tactical Training Mod Beta 2 Hixos 30 15,023 05-31-2013, 17:20
Last Post: kool123
  [Tutorial] How to get a CS:GO beta key Romuald27 17 3,268 04-05-2013, 18:12
Last Post: SuperNovaAO
  [Release] HideAndSeek Mod v1.0 BETA Tomsen1410 18 9,730 03-21-2013, 08:13
Last Post: Ryanrc
  [Release] Zombie Epidemic Mod Beta Lemon 92 31,752 03-07-2013, 12:30
Last Post: Lemon
  [Release] Black Tomato M 0.4.2 BETA // Ingame Admin Menu d0h! 5 8,251 01-01-2013, 22:23
Last Post: joey
Rainbow [Release] xZombie Mod (Beta) Nekochan 206 31,288 01-01-2013, 08:33
Last Post: SMIRNOFF2096
  Se7en's name change Pozzuh 31 3,862 12-13-2012, 20:07
Last Post: JariZ
  [News] Guild Wars 2 Beta Lemon 10 2,234 12-11-2012, 16:48
Last Post: narkos

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)