Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
What To Do?!
#1
Well I'm so bored, I got nothing left to do, I did:
-Spammed everyone on steam
-Dressed like a goth (no for real I couldn't get of the makeup after)
-Trolled everyone I can on facebook
-Ran around myself
-Prank called someone
-Searched "what to do if you're bored" on youtube
-I made this thread

NOW I DON'T HAVE ANYTHING TO DO, SO WHAT TO DO?

I'll go shit now wish me luck.
[Image: 1fxsnb.jpg]
Reply

#2
Go back to school?
Reply

#3
Never.
[Image: 1fxsnb.jpg]
Reply

#4
Write an 1000 word essay explaining in great detail why im so obviously superior in everyway to you.

-Cant repeat the same word 2 in a row (eg.Very very)
Reply

#5
yh that's niceeee
--
Reply

#6
You are so awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool awesome cool person
[Image: 1fxsnb.jpg]
Reply

#7
<Insert nazistic joke about a jew's way of having fun, and imply 4Fun has no friends>

also

"jokes on you. i was only pretending to be a retard" is not facebook trolling.
YouTube 1:Azumikkel- Modding
YouTube 2:DerpShark- Gaming Entertainment
Website:Jensby.me
Contact: im[at]jensby.me
Reply

#8
Well you're a retard *****.
[Image: 1fxsnb.jpg]
Reply

#9
[Image: trolled.png]
YouTube 1:Azumikkel- Modding
YouTube 2:DerpShark- Gaming Entertainment
Website:Jensby.me
Contact: im[at]jensby.me
Reply

#10
You are a retard.
[Image: 1fxsnb.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum Powered By MyBB, Theme by © 2002-2024 Melroy van den Berg.