• 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need Help MODDING
#1
Hi, I need help creating a [Ranked] Cod Black Ops Server off my computer so I can use your modder to give myself XP .. I think I talked to nova once in his server i think i saw him and he gaved me like lv50 and 9999999cod points xD but then I did prestige and i lost everything Angry can you help me get my stuff back Sad I succesfully created a private game and gave myself like 999999xp and cod points but then when i exit everything is gone, am I doing somthin wrong ? or is it because I need to be host of a dedicated ranked server and do it there. if you can help me that be cool, thx. ! my steam is Ian_Sullivan16
  Reply
#2
(11-17-2010, 22:51)195114 Wrote: or is it because I need to be host of a dedicated ranked server and do it there.

You can't host a dedicated server, you can only purchase them.
  Reply
#3
there is no way to use the xp multiplier in a private match yet.
i dont know when or if it will be
  Reply
#4
(11-18-2010, 08:55)d0h! Wrote: there is no way to use the xp multiplier in a private match yet.
i dont know when or if it will be

lol w8 a few daysSleepy ill post it here
  Reply
#5
(11-19-2010, 12:13)TheSaboteur Wrote:
(11-18-2010, 08:55)d0h! Wrote: there is no way to use the xp multiplier in a private match yet.
i dont know when or if it will be

lol w8 a few daysSleepy ill post it here
I tell u the hint...
It is a perk

[Image: wyipjqo9qon7rc2v1lo.jpg]
  Reply
#6
(11-19-2010, 12:15)alistair3149 Wrote:
(11-19-2010, 12:13)TheSaboteur Wrote:
(11-18-2010, 08:55)d0h! Wrote: there is no way to use the xp multiplier in a private match yet.
i dont know when or if it will be

lol w8 a few daysSleepy ill post it here
I tell u the hint...
It is a perk
u would also need some other stuff to add Wink
  Reply
#7
Like you said dude PRIVATE match. Even if you do xp cod points in private match when you will return to the game its will not work cuz its private match. xp do not count, in public we can but they is no way to host them right now. Like " d0h " said : Buy a server
  Reply
#8
Sad 
omg today my account just got VAC banned, i think its still detected if you host your own match even if you disable the server.. omg im fucked my parents are pissed .. w/e if anybody knows a crack to play online plz that be cool.. Sad man......................................
  Reply
#9
Now thats an interesting idea, anyone knows what would setDvar("sv_ranked", 2) do?
  Reply
#10
(11-24-2010, 02:26)Deathmax Wrote: Now thats an interesting idea, anyone knows what would setDvar("sv_ranked", 2) do?

yes its not working
  Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [Request] Request for Assistance with Modding COD: BO using Mod Tools one1lion 9 2,307 09-17-2013, 21:04
Last Post: one1lion
  Help Modding Zombie Mode DarthKiller 3 1,842 07-09-2013, 21:08
Last Post: Nekochan
  Why there are no modding for Frostbite Engine RaZ 2 1,408 03-30-2013, 17:14
Last Post: Pozzuh
  Modding online custom classes? jarniboi 0 1,195 03-12-2013, 00:21
Last Post: jarniboi
  [Tutorial] Modding Terraria Pozzuh 5 7,772 01-12-2013, 22:27
Last Post: Xeramon
  How or why did you start modding COD games? Bloodfocus 12 2,832 12-25-2012, 13:08
Last Post: alvarogt95
Thumbs Down Help help Modding new fingerweak 1 787 10-11-2012, 23:18
Last Post: Rendflex
  Bo modding help needed SamuelGrund 6 1,615 08-30-2012, 15:39
Last Post: SamuelGrund
  Modding tools for BF3 are a scary business Pozzuh 12 3,719 08-18-2012, 15:35
Last Post: Arteq
  Not sure if glitch or modding :S Arteq 5 1,506 08-11-2012, 13:08
Last Post: Metro-Police#45

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)